BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 14, 2011

apa cerita?


assalamualaikum:)
tiap2 hari aku online,tiap2 hari jugak aku bukak blog.tapi,tak pernah ada idea nak tulis apa.seriously,kalau bukak je mesti blank then terus tutup.but,today aku rasa nak tulis jugakkk.tak kira! nak jugak! aku mmg degil.apa kau kesah? okay tak perlu ganas sangat ayat tuu.umm nak cakap apa?

Okay,hari sukan da lepas last friday(11mac2011)..time tu semua orang sibuk exam,kira exam week laa tu kan,but sekolah aku sibuk nak ber-sukan!! yeayy hidup sukan!! aku yang sememangnya bukan seaorang atlit,turut berasa sangat sangat sangat penat.sebab? akumasuk kawad jugak kay.under renjer puteri and dengan bangganya dapat nombor4.PROUD okay!! out of 10 dpat no 4 kira bagus la tu kan.bersyukur je.and yea this year pengawas sekolh kena duty for the whole day.agak penat kot jaga padang besar tuu.tapi alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar.no wories!! hari sukan aku busy dengan duty,sadly takda satu gmbar pun yang aku tangkap:( atleast last year ada jugak,tahun ni teruk! sangat malas nak bawak camera dah la padang lecah,kotor satu badan!

Lepas sukan terus cuti sekolah.ONE WEEK!! dah,jangan nak happy sangat.warga smk convent,terpaksa bercuti dengan buku-buku sekolah buku-buku rujukan sebab lepas cuti ada exam.ouhh great rite? naahh nightmare wey nak baca buku masa cuti.bnyak syaitan yang kacau.orang lain best je relax2 online 24/7 tgk tv pergi bercuti.sangat JEALOUS!!!

Congratulations to Datuk Lee Chong Wei !!! padan muka Lin Dan.yeayy happy sebab malaysia menang,and i'm proud to be malaysian!!!
saya suka beliau><
Last but not least, HAPPY BIRTHDAY NICHOLAS ANELKA!! may god bless you and do the best in every game!! ilovechelsea <3>

No comments: