BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

busy

assalamualaikum. haihh lama gila tak update blog.sorry laa aku busy sangat sangat sangat since bukak sekolah.takda masa nak update.tapi facebook rajin je update:) haha normal la tu kan.

3januari2011 ~
first day sekolah for 2011.okay this year aku masuk sekolah sam mcm budak2 lain,tak la macam last year.hari ke-10 sekolah baru aku masuk sekolah..BUKAN PONTENG !! aku pergi India masa tu..org lain sibuk kat sekolah dgn baju sklah laa apa laa,aku ni boleh relax2 kat India last year.sempoi je shopping2.takda perasaan nak ke sekolah langsung!! okay past is past la kan..
seperti biasa pagi2 dah bersiap lawa2 pakai baju kemeja berwarna biru berjenama Canggih:) haha aku pakai baju murah je.tak baik membazir kan.then sampai seklah muka berseri2 je,tak sabar nak jumpa "kawan2 terpilih" aku..okay dari luar dewan aku dah nampak kawan terbaik aku Nurul Ameera dengan bag merah dia.. and yeahh plus thenmoly sekali..tak sempat masuk dewan dah moly tegur aku.tnya pasal status aku kat fb. pasal "tunang" haha sumpah lawak.aku pun tak terfikir pasal tu,si moly ni boleh ingat pulak.haihh bersabar je la aku..then,dengar la ceramah2 cikgu,agak lama jugak duduk kat dewan tu. balik rumah terus tidur.penat !! malam,takda kerja..sangat bosan..then nasib baik rambutan text aku.so layan la dia kejap.hmm bukan kejap agak lama jugak.bnyak yang nak di ceritakan.

4januari 5januari 6januari 7januari 2011
nothing special..just the same.same shit different digits !!! tat's all

No comments: