BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 19, 2010

i'm single

assalamualaikum:) best tak title entry ni?wahh makcik2 yang ada anak lelaki yang agak handsome,bijaksana boleh laa try kan,tapi ada syarat.tunggu saya habis sekolah menengah,masuk university,abis university,dapat pangkat DOKTOR,dah beli kereta,dah ada rumah sendiri.baru boleh makcik2 datang ye.sanggup ke tunggu?tak sanggup cakap awal2 yea!! *kecik2 dah gatal* that's wat my mum used to say.okay enough.18.12.2010-engagement-*not me kay.my sedara laa.quite close:)so,saya tak berminat nak tulis panjang2.here are some of the pictures taken by me<3
hantaran dari pihak lelaki:
boleh bagi saya?orang lain sibuk siap2 kat bilik masing2.kamu di mana amy?ohh saya special.saya bersiap kat bilik pengantin ohh.siap boleh snap picture lagi tau!

amboi mumyy pun join tau!
the geng!!!the girls:)

hantaran daripada pihak perempuan:)my sedara:)bakal pengantin.girls generation<3


p/s:lots more pictures.but sorry i can't upload all of it.:P

No comments: