BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

a day before part 2

tolong baca yang "ada party.aku kahwin esok.ngan karim" ayat panas tuu.boleh masuk melodi tv3 tahu! student form3 lain sibuk pikir pasal result pmr,but aku ngan kawan terbaek dia hati ku ni boleh pulak layan pasal kahwin.dah sampai cerita pengapit.mak mentua.halloween in the jungle(wedding theme).baik punyaaa.buat apa nak kecoh2 pasal result en?bukan boleh bertukar pun result tu.buat apa nak keluarkan air mata awal2.keluar esok hari sudah laa.dah la air mata aku ni sangat la payah nak keluar.macam kena login username and password dulu,baru dia keluar.haihh!!!

setelah sekian lama bercerita pasal wedding yang kat jungle tu,baru laa kawan aku yang terbaik dihati ni sedar.esok keluar result la wey,apa ni merapu!! tu laa.tadi aku bnyak sangat makan paprpuu.tat's why laa.sampai ada kakak senior boleh like2 pulakk.aduhh malu ohh.kecoh satu kampung.popular karim ye!

No comments: