BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 23, 2010

saya ke pulau again

tanpa apa2 perancangan aku dan family pergi ke pulau yang dipinangkan untuk aku.huh! agak bosan.actually nak hantar abg aku pluss ayah aku ada kerja yang perlu diselesaikan.so,dukacitanya tak boleh la nak shopping2 ye:(so sad...but it's okay..lain kali pun boleh kan..but this time lagi best!sebab?naahh dapat jumpa sedara yang dah lama terpisah..best!! i miss them so much.hati gumbira dapat jumpa nana nani mama mami and yea abg zamri;)mami jarum je tak jumpa lagi.bila agaknya?shut up amy!sambung balik.insyallah nanti kita jumpa lagi masa tunang abg zamri kay.tak sabar ohh!!masa dpt jumpa sedara setelah sekian lamanya rasa sangat gembira.bila dah dudk sembang2 hilang rasa rindu.BUT,bila dah start berbicara pasal kisah2 lama hati rasa panas!my ass feel hot tau!then ckp pasal education aku.macam2 soalan ditujukan.huh!penat menjawab.after me baru ckp pasal sahul,iaitu kekanda saya.tahniah SAHUL HAMID,anda sering mendapat pujian daripada mereka.sebab?kerana mulut anda yang bijak berkata-kata.tak macam aku!!tak reti nak bergaul,but bila dah lama sikit tu baru la kenal siapa aku sebenarnya.hehe.ahaha hmm another thing is, i met YOU!! ohh no.tak kusangka bhai..tapi takpe,atleast kita jumpa kan..macam la setahun tak jumpa kau!kalau tak silap last kita jumpa masa raya kot.lama la jugak tu.a bit rindu:P okay enough!! jgn lebih2 nanti kantoi..haha..

No comments: